Adsterra harbiden iyi bu aralar.1 ay Monetag denedim resmen çöp.Push ve Pop veriyor monetag ama bende doğru düzgün saymıyor.Ayrıca ödemeyi çok zor yapıyor.Adsterra öyle mi ya 2 haftada 1 ödeme çıkıyor adamlar
Adsterra bu konuda çok iyi cpm veriyor monetag ta bakiyem var 50$ kadar devam ettirmedim bile az sayıyordu ve hitin çok olduğu dönemlerde 50$ kazandırmıştı