Kaçırdı ama attı yinede hocam 😊 bunada şükür 😂
Evet ben aslinda bu kadar dayanabilecegimizi sanmiyordum. Bir kaç yerde baya bir açik verdik ama genelinde iyiydik. Bayern Kopenhaga karsi berabere biterse süper olur. Bizde bayerne karsi direnebiliriz diye düsünüyorum.
Ama disarda Kopenhagi dagitmamiz lazim yoksa isimiz cok zor