Siyasi sebeplerden engel yediğim oldu ama ben şahsen kimseyi engellemedim 15+ senedir buradayım.
Birini engellemek saçma bir durum , karşındaki sana küfür etmediği sürece engellemenin manası yok.
Herkesin kafa yapısı düşüncesi tarzı aynı olamaz , farklı düşünüyor diye birini engellemek saçmalıktır bana göre. Kişiyle muhatap olmazsın olur biter : )


Seçim zamanı malum partiyi ölümüne savunup , sonra beni eleştirdim diye engelleyenler 3-5 kişi var ( mesajımı görürler illa ki )

Seçim sonrası kendilerinin'de ekonomi eleştiri konularını gördüm. Bir kaç ayda yola gelmişler anlaşılan : )