Bu ay belki hiç yoksa 15 numaram durduk yere ban yedi. Farklı platforumlardan aldim yine BAN !
Farklı telefondan,telefonun 2. Alanindan ve üstüne WhatsAppi klonlayip denedim yine ban. Bezdi artık!
Hesabı açıyorum on dakika olmadan bir iki mesaj atınca spamdan ban yiyor. Oysa yazdığım mesaj ya "merhaba"yada" selam" bunun dışında yazdığım birsey yok. Çözümü bilen var mi acaba fiziksel hatta kullandim gene ayni