angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırf bunun için almıştım. İade istiycem yatırırlar umarım.
Umarım hocam etrafımda da bir çok kişi var bu maç için üyelik alan bakalım ne olacak. Geçmiş olsun.