AdSensePRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Hocam bu kadar su içinde araç sürülmez ki, acil bir işiniz mi vardı acaba, ben şahsen kaldırıma çıkarım yağmurun durmasını beklerim yinede o su içinde araç kullanmam.
Hocam ofisten daha yüksekte olan eve kaçıyordum. 10 dakikada böyle oldu. 15-20 dk sonra arabaların cam altlarına kadar suda kaldılar. Kenara çekseydim araba komple suya gömülecekti