Dışkısınıda bu şekilde alıştırmanın bir yolu var mı hocam
Bazıları köpüşün önünde her zaman mama kabını dolu koyar köpek istediği kadar yesin ister o zaman alışmaz işte çok zor olur. Ben öyle yapmadım . Yani öğün öğün verdim mamasını. Her yemeğini yedikten sonra direk dışarı çıkartıyorum parka. Köpüş zaten mecburen dışarı yapmak zorunda kalıyor yanına poşet almayı da unutma dışarıyı da kirletmemek lazım. Bir de zaten altıncı hisleri çok kuvvetli hayvanlar, köpüş sana bağlanınca aferin almak için her şeyi yapacak. Sen o kozunu köpüş yavruluktan çıkana kadar iyi değerlendir. Her köpüşün karakteri farklı oluyor. Bir şey demek zor.