Ekşide de görmüştüm başlığınızı. Muhtemelen aşıdan kaynaklı bir durum bu. Korona ile alakası olduğunu düşünmüyorum. Allah sabır versin, ölenlere rahmet eylesin.
Zor bir iş açıkçası. Sanırım aşı olan insanların kalp ve beyin mr ı çekilmesi gerekiyor kontrole tabi tutularak. Aşı sonrası iltihap, pıhtı, kriz artmalarının başka açıklaması olamaz.