ilk başlarda bende ped ile alıştırdım. Bio PetActive Puppy Trainer adlı spreyden aldım. Pedin üzerine bu spreyden iki üç kere sıkıyosun. Köpüş pedin üzerine tuvaletini yapıyor. Ardından köpüş biraz alışınca aynı spreyi gidere sıkarsın. Suyunu içtikten zaten kısa bir süre sonra tuvalet yapacağı için alıştıracağın giderin orada köpüş ile beklersin. O zaten spreyin kokusunu alır ve giderin oraya çişini yapar. Her çişini yaptığında ödül maması verirsen , ilerleyen zamanlarda çişini yaptığı zaman aynı mamadan isteyeceği için , gelir haber verir sende gider bi tas su dökersin ödül mamasını verirsin. Olur biter. Daha da ilerleyen zamanlarda ödül maması için her geldiğinde 'Aferin' komutuna alıştırırsın. Artık hiç masrafı kalmaz.
Dışkısınıda bu şekilde alıştırmanın bir yolu var mı hocam