Türkiye'de 10 Milyon uyuşturucu kullanan insan var ve bunların 2 milyonu zombi dediğimiz hayatsız, ne bulursa kullanan insanlar. Devlet uyuşturucu ile mücadele için hiçbir şey yapmıyor. Bağımlılar için de hiç bir şey yapmıyor.

Amatem göstermelik, milyonlarca bağımlı sönük hayat var...