Selamlar bu yazım biraz uzun olacak yazım hatası olursa baştan kusura bakmayın.
şimdi 12 yaşında erkek kardeşim var artık kafası her şeye yetiyor anlıyor,bu akşam yemekte babamla hakkında biraz konuştuk söyledim şehir dışına gidiyorum bağzen sokakta fazla tutmayın malum uyuşturucu madde bu devirde her yerde daha kolay bulunur halde ki çevrem neticesinde daha iyi biliyorum. Her neyse konu bir anda devletin bu konuya düzgün denetlememesine geldi söyledim devlet gençlerin sağlığı umursamıyor biz sahip çıkalım dikkat edelim felan babamda koyu iktidarcıdır hemen gürlüyor burada konu evimizin küçüğü hemen siyasi iktidarı savunmaya geçiyor sabah işe akşam eve gelir ben hiç görmüyorum sokakta diyor nasıl devlet müdahale etmiyor diyor hiç tartışılacak bir tip değildir çünki fanatik ne desem boş bu bir sorun yani çocuklar gençler için ama babam bir sorun olarak görmüyor kimse kolay kolay bu maddelere erişemez zannediyor uzun zamandır evden işe işten eve dünyadan bir haber açıkçası ve gözlemlediğim kadarı ile malum haber kanalı dışında izlemiyor bunu siyasi yorumlamanız için değil ama babamın biraz birşeylerin farkına varması için ne yapabilirim yani babama bu durumu açıklarken tedbirsizliği hemen siyasete dalıyor ve sizin zihniyet zaten hep böyle diyor ki siyasi görüşüm iktidar karşıtı ama herhangi bir partiye ilgim yoktur sonuç olarak hemen beni kendi kafasınca chp li yapıyor ama burada söz konusu ailemizin küçüğünün sağlığı hayatı bu konuda gözündeki at gözlüğünü nasıl çıkartabilirim amacım siyaset bile değil küçüğümüzdü ama hemen siyasete atlıyor malum adamı savunmaya geçiyor. Bu konuda siyasi yorum yapmadan yapıcı tevsiyelerinizi bekliyorum.