Sadece kan bağı olsa genetik mi diye düşünülebilir ama eniştenizin de pıhtı atması rahatsızlığına yakalanması genetik olma dışında bir soruna işaret ediyor. Yediğiniz, memleketten gelen bir yiyecek kanda ya da vücutta yağlanma gibi bir sorun yaratıyor olabilir mi? Tıp ile ilgim yok ama düz mantık bu geldi aklıma zira bu kadar fazla çevrenizde bu sağlık sorununun yaşanması hayatın doğal akışına da uygun değil. Hepinize aicl şifalar dilerim.
Hocam ankara gazi tıp fakültesi noroloji servisinde yer yok. Her yer pıhtı atmış insanlarla dolu.