KSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi panelinizi yazıyorsunuz ama biz ona buna para yatırıp karşılığını alamamaktan bıktık. Çok güveniyorsanız servislerinize hediye bakiye verin deneyelim. Burada bir kişi de şu panel iyi ben onu kullanıyorum dememiş. Hep panel sahipleri. Kimse benim malım kötü demez.
Selamlar,
Gerçekten yazdığınız mesajda haklılık payınız çok yüksek.

Tam olarak aradığınız hizmet - hizmetleri PM üzerinden tarafımıza iletirseniz direkt servis numarası olarak sizlere öneride bulunabiliriz.
Sistemimize kayıt olup kullanıcı adınızı iletirseniz önerdiğimiz hizmetleri test edebilmeniz adına deneme bakiyesi tanımlayabiliriz.