webhox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Drone'u nereden satın aldınız? Eğer ki siteden aldıysanız iade almak zorundalar. Ben iPhone 11 marka telefonu aldım açtım kullandım ve 13 alma kararı için iade ettim ama şunu belirteyim. Cihazı iade etmek için müşteri temsilcisini arayın. Mağaza iade almaz, prosedürü dahi bilmiyorlar.
Hocam mağaza kesinlikle alamayız diyor. Zaten sitelerinde de yazıyor. Drone'da aktivasyon var onu nasıl çözerler bilmiyorum ama sitelerinde dronelarda iade yoktur seçeneği ya da ibaresi yok. Bakalım deneyelim önce müşteri hizmetlerini arayacağım bakalım ne olacak.
Edit:sitelerinden mağaza teslim olarak aldım. yani siteden.