Yemi sözleşme yapalım dedik tamam dedi arkadaş ama ben nereden bileceğin kimde kaldığını aynı şartl oturmaya devam mı edecek
Yanlış okumuşum. Düzeltiyorum.
Kiralama tarihinde taraflar evli ise o zaman aile konutu kabul edilebilir.
Tek taraf imza atmış olsa da aile fertleri kalabilir. 2 tarafta kalabileceği
için boşanma sonrasında da bu durum devam edebilir.
Mahkeme aile konutunun kimin tarafından kullanılacağına karar vermiştir. O da
size ulaşıp kalacağını söyleyen erkektir. Bu durumda kalmaya davam edebilir.
Uzlaşıp yeni sözleşme yapabilirsiniz. Bunda bir problem yok.
Şahsi düşüncem ihtiyaç sebebiyle ya da başka bir gerekçeniz yoksa evi
tahliye etmenize mahkeme izin vermez