Merhabalar, 2.el bir koşu bandı aldım max hız 12 üstüne binmeden denediğimde sorun yok lakin üstüne bindiğimde 4 den yukarı cıktıgımda koşu bandı takılıyor gibi oluyor fakat 4 de sıkıntı yok kilom ile alakalı olabilir mi? 110 kiloyum yada vidaları gevşetmem vsmi lazim bilgisi olan var ım?