Tam35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin çok klas ortamı var baktıkça içim açıldı
Klavyesinden yemek artığı çıkan düzensiz özensiz bir kardeşimiz fotoğraf atarsa beğeni hakkımı onun için kullanacağım
Kahkaha attım hocam