Hocam 300 tlyi koy cebe hiçbir şey olmaz.
Hepsi kanıtlı whatsapp konuşmalarını silme yeter.
Buradaki abilerimizde epey korkutmuş seni. 300 tl için hiçbir şey olmaz kim avukat tutar. Bugün avukat tutmak mahkemeye vermek bile ne kadar tutuyor.
İyi yapmışsınız 300 tl rahat rahat harcayın. Haram para bile değil yaptığınız görev karşılığında vaadettiği tutarı almışsınız. Ne hukuken ne de dinen bir problem yok.