VDS ve Reseller arasında aylarca gittim geldim. VDS'de adı bilinmemiş panelleri bile denedim. Ama yok bir türlü rahat yatamadım. Saldırı alırsak ne olacak, veriler sızdırılırsa ne olacak diye düşünmekten uyku uyuyamadım. Proxy lisans işine hiç girmedim. En kötü ücretsiz panel proxy lisanslı panellerden kat kat iyidir.
En son aldım bir reseller keyfime baktım. Aksiyona gerek yok.
Son tercihiniz hangi firma oldu hocam?