delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
boşnak mahallesinde oturuyorum bende yakın değil komşuymuşuz.

kolay gelsin.
Çok sağ ol hocam, bi akşam Pendik Sahilde oturalım.