Konu
Günaydın, Anlıkları Alalım. :)
03-10-2023, 12:02:05
#24
ademakcan
sio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mobildeyim biraz büyük olmuş olabilir resim.
Bende büyük görünüyor.
Hayırlı işler herkese.
Oto ekspertiz olarak 2 müşterimizi alım satım için notere uğurladık. Sıradaki müşterilerimizi bekliyoruz.
Afiyet olsun hocam, kolay gelsin