sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Mobildeyim biraz büyük olmuş olabilir resim.
Bende büyük görünüyor.

Hayırlı işler herkese.
Oto ekspertiz olarak 2 müşterimizi alım satım için notere uğurladık. Sıradaki müşterilerimizi bekliyoruz.
Afiyet olsun hocam, kolay gelsin