Merhaba Arkadaşlar ,

Bu aralar ingilizce öğrenme yolunda emin adımlarla yürüyorum bazı tecrübelerimi ve tavsiyelerimi sizinle paylaşmak isterim

İlk olarak şirketimin sağlamış olduğu Cambly üzerinden haftalık 1.5 saat ders alıyorum . Beginner seviyesinde olduğum için ilk başlarda bir çekingenliğim vardı ama kullanınca gerçekten güzel bir platform olduğunu söyleyebilirim

tüm seviyelere göre bir ders programı var ve bu ders programlarını seçerek, seçmiş olduğunuz eğitmenle görüşme sırasında slayt üzerinden konuşmayı ilerletiyorsunuz. Örnek ders programı "temel konuşma" içeriğindeki bir slayt favori takımınız hakkında oluyor bu konuyla ilgili bazı kelimeler öğreniyorsunzu ayrıca cümle kurup karşınızdaki ile konuşmaya çalııyorsunuz.

benim kayıtlı olduğum paketin fiyatı sanırım 90 dolar aylık .

Cambly'i bu yazımda sizlerle paylaşıp paylaşmamak konusunda arada kaldım çünkü ücretli bir uygulama herkese hitap etmiyor . Fakat benim şuan ingilizceyi 1 gün çalışıp 1 ay bırakmıyorsam sebebi cambly . Çünkü kendimi zorunlu hissediyorum o derse haftada 3 gün katılmak benim bir zorunluluğum ve bu bana diğer kaynakları kullanmama fayda sağlıyor.

Cambly ile birlikte Udemy üzerinden Özer Kirazın videolarını izliyorum . Youtube üzerindende erişilebilir

Kelime ezberlemek için duolingo uygulamasını kullanıyorum. Tavsiyem yeni başlayanlar için çabuk sıkılmamaları için forumdan premium hesap satın almaları.

Okuma, Dinleme pratiği için aşağıdaki siteyi kesinlikle tavisye ederrim ücretsizdir.

https://www.newsinlevels.com/

https://www.testlanguages.com/?utm_source=NiLMenu - bu link üzerindende kelime bilginizi test ederek seviyenizi görebilirsiniz. sadece bildiğiniz kelimeleri işaretleyerek devam edin .

benim şuanki kelime seviyem aşağıdaki gibi



ve Iphone kullanan arkadaşlar için harika bir uygulama tavsiyesi .

chatgpt altyapısını kullanan "Call Annie" https://apps.apple.com/us/app/call-annie/id6447928709

Call Annie ile ilgili bir video bırakıyorum kesinlikle izleyin.


https://www.youtube.com/watch?v=fhFkla6nxWk


Uygulamayı ücretsiz kullanabiliyoruz ama 3 gün ile sınırlı, aylık 300 tl ile sınırsız kullanım açılıyor , zaten 3 gün kullanınca faydasına göre aylık 300 liraya değecek bir uygulama

İngilizce öğrenme yolunda harcamalar yaptıkça daha faydalı olduğunu düşünüyorum

bu konu üzerinden yeni tavsiyelerde bulunmaya devam edeceğim

Şuandaki ingilizce seviyem Beginner, bakalım hangi seviyeye kadar ilerleteceğim

Umarım ben ve benim gibi ingilizce öğrenmek isteyen arkadaşlar hızlıca öğrenir

Sizlerinde tavisyelerinizi almak isterim

Teşekkürler,
Özkan