DRWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam cpm türkiyede çok düşük haftada 1 yükseliyor garibanlar sevinsin diye sonra yine düşüyor.O yıllardır kazananlar adsterranın reklam kampaniyansının kurbanı olarak görüyorum. başka firmaları deneyince aradakı kazanç farkını çok net görüyorsun
Hocam trafik kaynağım var ben bunu düşünmüyorum. Gelir benim için ne getirirse