Bugün siteme adsterra ile raklamlar ekledim. pc de Karspersky kurulu ve pcden siteye girdiğimde reklamlar çıkmıyor. Bğalntıyı reddediyor. Zararlı yazılım uyarısı alıyorum. Telefondan girdiğimde reklamlar görünüyor. Adsterra iile reklam mantıklı mı?