biçok defa düzgün bi vds alıp sitelerimi oraya taşıyayım dedim.ama vdsde her şeyle benim ugraşmam gerekiyor.lisans parasını ayarladın diyelim,kurulumlarla nasıl ugraşayım.kurulumu yaptın/yaptırdım diyeyim sonra bi sorun olsa firma 3-5 saniyelik ufacık bi sorunda dahi destek bekleme benden diyor.benim bilmedigim bişeyse saatlerce,belki günlerce sorunu ücret karşılıgı çözecek birini arayacagım ve o sürede site ya sorunlu olucak ya direkt kapalı kalıcak.sırf bunların yüzünden bi vdsye geçemedim,hep reseller kullandım.memnun muyum?kesinlikle hayır...ama belliki mecburum