Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu su bakimdan soyledim aslinda adam hatali bir backlink kasma politikasi izlemistir ve ileriki zamanda bu siteyi kotu etkileyebilir. Hesabi gectim yani domain konusunda sahsen ben rahat hissedemezdim. Tesekkur ederim yorum icin. Ben yinede ayni dusuncedeyim 20k adsnese ediyorsa siteniz 55 etmesi bana gayet normal geliyor. Adamin bos adsensesi degerlide sizin siteniz degersizmi?
O 20k eden hesaplar spam veya gri kategori tarzı işler için kullanılıyor hocam normal bi site kuranlar pek öyle hesap almıyor.