Merhaba hocam, VDS-VPS alıp adam akıllı bir panel kurup gerekli optimizasyon ve güvenlik ayarlarını yaparsanız mis gibi olur. Mevcut konuma bir göz atın isterseniz çünkü r10'da rakipsiz.
https://www.r10.net/server-optimizas...-128142-a.html