UzmanTescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
c panel lisansı daha pahalıya gelebilir 20 site için ayrıca sunucu yönetiminden de anlamanız lazım. Directadmin kullanmanızı tavsiye ederim c panel elzem değilse
WHM tamamen bir örnek aslında hocam açık kaynak paneller de tercih edebilirim ancak ortak kaynak kullanımı sorun yaşatır mı emin olamadım.