Merhaba,
20'den fazla site için birçok firmadan reseller hizmeti aldım, fakat sürekli karşılaştığım sorunlar nedeniyle firma değiştirmek zorunda kalıyorum. Sizce reseller hizmeti almak yerine VDS alıp WHM kurmak daha mantıklı mı olurdu ( ve tabii bütçe olarak daha mı mantıklı) ?
VDS ile ilgili endişelerim: Bildiğiniz gibi, birçok firma reseller'de her siteye 2GB RAM ve CPU sunuyor, fakat VDS'de böyle bir yapıyı kurmak zor olacak. Yani, tüm kaynaklar siteler tarafından ortak kullanılacak ve bu durum beni endişelendiriyor.
Bu konuda siz değerli hocalarımdan fikir ve bilgi almayı umuyorum.