KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya bakıyorum da ne güzel asimile olmuşuz öyle.

Ben kızıma İlbilge ismini koymak istiyordum. Gökçe koyduk.
Olacaksa Türkçe olacak,

Tebrik ederim.