Samsung q70 serisini kullanıyorum 2 yıldır, son derece memnunum. Bir önceki Televizyonum da Samsung`du, onu da ofise taşıdım toplamda 9 yıldır kullanıyorum tek bir arıza veya servis bile görmedi.