nevsehirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adsense konusunda şöyle bir sıkıntı var. Pin kodunun gelmesi çok uzun sürüyor. Ayrıca domain onaylatmak çok zor oldu. Domainde bir şey karıştırma olayına gelince. google adsense politikaları çok sert. Bırakın bir şey karıştırmayı sosyal medyadan hit gelise bile hesabı patlatıyor.
Onu su bakimdan soyledim aslinda adam hatali bir backlink kasma politikasi izlemistir ve ileriki zamanda bu siteyi kotu etkileyebilir. Hesabi gectim yani domain konusunda sahsen ben rahat hissedemezdim. Tesekkur ederim yorum icin. Ben yinede ayni dusuncedeyim 20k adsnese ediyorsa siteniz 55 etmesi bana gayet normal geliyor. Adamin bos adsensesi degerlide sizin siteniz degersizmi?