eturkyilmaz41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logitech K380 kullanıyorum
Pc:Macbook
3 farklı cihaza bağlayabiliyorsun, cihazlar arası geçiş özelliği var.
Yazımı rahat küçük bir cihaz.
Tavsiye ederim.
Hocam öncelikle çok teşekkür ederim. Yuvarlak tuş hiç kullanmadım kolay alışabilir miyim acaba