UCDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütçeyi zorlayabilirseniz ya da ikinci el alabilirseniz kesinlikle önerimdir.6 yıldır razer ın üst seviye klavyelerini kullandım bu yıl buna geçtim bambaşka bir hissi var 😄
Sahibinden'de daha uygunları varmış hocam. Şöyle bi görsellere baktım inanılmaz zarif duruyor. Sanırım zorlayacağım Çok teşekkür ederim