Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi demek az kalır. Gerçekten müzik insanın içinde ki pislikleri silip süpürüyor. Bana bunu öğreten adamın 40 yıl kölesi olurum.
Üstüne bi de Victorious-Nona (
https://youtu.be/rMCFrlIk4D4?t=39
) patlattım (: Zevkli bi gece :P