Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok iyimiş hocam (: Döngüye alındı ✅
İyi demek az kalır. Gerçekten müzik insanın içinde ki pislikleri silip süpürüyor. Bana bunu öğreten adamın 40 yıl kölesi olurum.