Son zamanlarda çok bozdu, satıcısı amazon üreticisi philips bir ürün aldım ürün kusurlu çıktı değişim talep ettim 12 gün bekledikten sonra kargo süreci geldi 1 ay sonrasına atmışlar, bunu teknik desteğe belirttim ben ekran başında değilken teknik desteki eleman herhalde sinirimi gıcıklık algıladı siparişimi iptal edip kaydı kapatmadan kaçmış. Puanlamada yapamadım bu sebepten aldığım ürünün fiyatı arttı günlerce boşuna bekledim üstelik iptali benim hesaıbmdan girip kendisi yapmış. Kendimi inandırmak için 1 saat telefonda konuştum.
Kısacası değerli bir ürün ise amazon son zamanlarda sıkıntı yapmaya başladı bir önceki aldığım monitörde kusurlu çıkmıştı ghosting ışık sızması ama bir süre kullandığım ve fiyatı absürt olmadığı için tuttum.
daha amazon mu asla.