Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz kendiniz arkadaş kalalım demissiniz sonuç da karşı taraf da bunu kabul edince sinirlenmissiniz oysa sizin beklediginiz karşı tarafın tam tersi tepki vermesi di ama olmadı aksine karşı tarafın çok rahat olması da sizi daha çok sinirlendirdi üstün olan taraf artık o
Tavırları konuşmaları değişti hocam kadın gizemli oldu komple ben istediğimi yaparım havasına büründü mecbur kaldım yani. Fakat 10 günde seni artik arkadas olarak seviyorum deger veriyorum arkadasim olarak kalabilirsin ama ilerisi olamaz deyip beni sasirtti. Bende arkadas kalamayiz elveda ozaman deyince gülerek konusup elveda dedi kapattı telefonu.