Bunu direk kullanabilirsiniz tabi bir column ayarlayın tasarım açısından.R10'da bile kullanılıyor öğeyi denetleden direk yapıştırınca.

<div style="text-align:right;"><div style="min-height:360px;"><div style="width:100%;height:0;padding-bottom:50%;position:relative;"><iframe style="border:none;position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;min-height:360px;border:none;overflow:hidden !important;" src="//openspeedtest.com/speedtest"></iframe></div></div>Provided by <a href="https://openspeedtest.com">OpenSpeedtest.com</a></div>