Siz kendiniz arkadaş kalalım demissiniz sonuç da karşı taraf da bunu kabul edince sinirlenmissiniz oysa sizin beklediginiz karşı tarafın tam tersi tepki vermesi di ama olmadı aksine karşı tarafın çok rahat olması da sizi daha çok sinirlendirdi üstün olan taraf artık o