Merhabalar, motorsiklet hakkında bir kaç sorum olacaktı.

1- Çin motorları Japon motorlarına göre neden çok daha ucuz (Yarı fiyatından daha az) Tip olarakta hemen hemen aynı.
2- Motorcuları gözlemlediğim kadarıyla genelde emniyet şeridinden,ters şeritten oradan buradan gidiyorlar bunlara ceza yazılmıyor mu?