Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bitti arkadaşlar dün konuştuk ve resmen gülerek bitsin dedi ve benimle bi gelecegi olmadığını sadece arkadaş kalabileceğimizi her gittiği yeride haber vermesini beklemememi filan söyledi.
Bende arkadaş kalmak istemediğimi söyledim bitirdik.
iki hafta içinde bir kadın bu kdar nasıl değişebilir bilmiyorum herşeye üzülen beni kırmaktan çekinen kadın resmen gülüyordu karşımda. Gerçekten çok zoruma gitti bu tavrı ben istedim ki karşılıklı üzülerek bişeylerin olmayacağına karar verelim. Malesef..