Kendim kullanıyordum şimdi android e geçtim. Fark olarak, saat üzerinden telefondaki müziği değiştirme işlemi yapamıyordum sadece. Apple saatleri her gün şarj etmeye üşendiğim için huawei kullanıyordum.