Hocam sanırım gpt4 kullanıyorsunuz ve birkaç şey sormak istiyorum, gpt3de kod yazdırmak istediğimde sürekli hatalı kodlar ya da istek dışında şeyler verip çıldırtıyordu, gpt4 de bu durum var mı ve gpt3 ile gpt4 arasında 20$ edecek kadar fark var mı?
Yok daha önce gpt 4 kullanmadım bende ücretsiz versiyonu gpt3 kullanıyorum. İstediğiniz algoritmayı çok güzel bir şekilde oluşturuyor gpt3 ancak olduğu gibi kopyalarsanız elbette hatalar alırsınız. Biraz programlama bilgisi gerekiyor. Ben el ile yazmamak için temel taslağı oluşturup işime yarayacak kısımlarını alıp kullanırım. gpt4'ün görselden koda dökme olayını'da bir video'da görmüştüm.