Merhaba iyi günler forumdaşlarım

Uzun zamandır r10a sadece ara ara yalnızca hesabıma giriş yapmak için uğruyordum bundan dolayı pek buralı olamadım ama dikkatimi çeken birşey oldu bugün giriş yaptığımda haziran ve temmuz ayında olmak üzere iki farklı davetiye kodu verilmiş ama bunları katiyen ben vermedim aynı şeyi yaşayan oldu mu ya da bu konuda herhangi bir bilgi alabilir miyim?

Daha önce böyle birşeye şahit olmadım hesabımın ele geçirilme durumunu düşündüm de böyle birşeye de mahal vermedim şaşırdım doğrusu bu duruma