ferhatcevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Heh hocam şunu diyin tamam diyim aylık 2500 liraya kolpa şeyler konuşulmasın. Bir de üstten üstten yok bilginiz olmadan konuşuyorsun gülmeler yok bilmem ne günlük fiyatı 2500 edecek şeye aylık fiyat veriyor. Muhtemelen sms onaylı sistem. Neyse vaktime yazık inan cevap veriyorum. Sizin varsa tebrik ediyorum hocam satışa açık olmaz zaten bu sistem. Ancak işi bilmeyenler satar. Hayırlı forumlar dilerim.
Çok güzel konuştunuz hocam 🙏