ferhatcevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle bir şey yok zaten hocam paranızı kaptırmayın lütfen satmaya çalışanlara da.
Günde 5k+ sms siz üreten yazılımım var fire oranı %5
Neye göre öyle bişey yok diyorsunuz anlıyamadım. Satışa kapalı fakat satışı olsa bile aylık lisansı 50bin üstü olurdu heralde.