Hocam aynı sorunun cevabını bene arıyorum. Yazları genelde durgun oluyor ağustostan itibaren başlıyor her sene. Ama bu yıl biraz gecikti, eylül bitti hala iş yok denilecek düzeyde. Diğer arkadaşların da dediği gibi yeni yıla girerken tekrar işler düzelir diye umuyorum.
Not: Bu fikrimi yalnızca sanal alem için söylüyorum.