Öncelikle CS:GO 2 değil, diğer arkadaşların belirttiği gibi CS2.

CS2, Source 2 motoruyla gelen bir oyun, yani özellikle Counter-Strike gibi bir oyunda bu kadar köklü bir değişimin olması, oyun motorunun değişmesi, oyuna Counter-Strike 2 gibi bir isim vermiş.

Oyunun grafikleri, mapleri, silahları benzer olabilir, temelinde oyun motoru tamamen değişti. Tickrate diye bir şey yok artık. Tickness diye geçiyor. Hatta slogan da şuydu "Ne görüyorsanız, o".

Biraz zaman verin. CS:GO'nun bu günlere gelmesi birkaç gün veya ayda olmadı. Zamanla buglar fix edilecektir. Oyun çok daha tatlı ve oynanabilir bir hale gelecektir. Counter-Strike bu. Ölmez, öldürülmez.