orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası işimden dolayı arada direkt mobil çekim de yapmam gerektiği için ve dökümanları sorunsuz açabilmem için 14 pro max almıştım. Bayagı bayagı işimi görüyor diye almayı düşünmedim. Ama ne 15’miş dedim bu yıl…

Hep yeni iphone çıkıyor. Kasanın titanyum olması dışında ses getiren bir şey duymamış olmamıza rağmen aşırı konuşuldu…
Bende etraftan duyduğuma göre hiç bir farkı yokmuş diyorlar ama biz insan oğlu hemen yeni çıkan şeylere merakli olduğumuz için almak istiyoruz pek fark olmamasına ragmen